۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 420074

قدس آنلاین - يزد :رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسي از يک انبار در شهر يزد، هزارو ۵۰ قلم انواع لوازم خانگی را به ارزش ۳ ميليارد ريال کشف کردند.

کشف ۳میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در يزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "حسین رضایی" ، با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان کالا و ارز و مقابله با واردکنندگان کالاهاي خارجي قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استانآگاهی استاناستااستان، خبري را مبني بر فعاليت فردي در امر واردات کالاهاي خارجي قاچاق دريافت کردند.

وي، ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي، تصریح کرد: ماموران  فعاليت اين متهم را زير نظر گرفته تا اينکه متوجه شدند وي يک محموله سنگين از لوازم خانگی خارجي را بدون مجوز گمرکي به استان وارد و در يک انبار دپو کرده است.

سرهنگ "حسین رضایی" گفت: ماموران پليس در بازرسي از انبار موردنظر، هزارو 50 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق را کشف و يک متهم را در اين راستا دستگير کردند.

وی، ارزش برآورد شده اين محموله کشف شده را 3ميليارد ريال بيان کرد و افزود: کالاهاي قاچاق کشف شده تحويل گمرک شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پايان يادآور شد: متهم کالاهاي قاچاق را از جنوب کشور و بدون مجوز گمرکي به استان يزد وارد و قصد توزيع در بازار يزد را داشت که با تلاش ماموران پليس اين استان دستگير و به دادسرا معرفي شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.